Alla inlägg den 30 maj 2009

Av Anki - 30 maj 2009 21:35

Hemma igen från huvudstaden.

Jättemysigt att få rå om sitt lilla barnbarn lite och även att träffa mina stora barn. En hel del shopping blev det också.

Tur att lönen hade kommit och att räkningarna var betalda innan jag åkte. 


Men tänk vad roligt det är att resa med en två-åring!

Att upptäcka världen på nytt.

Tänk att det kan vara ett äventyr att åka buss och tåg och vad många nya kontakter man får när man har en liten lintott som säger Hej, och vinkar åt alla. Tur nog så sade hon inte gubbe och bajs till någon. Det är annars favoritord för tillfället. Och som hon höll igång våra medpassagerare på hemvägen med en enmans- show. Allt för att inte somna.


Ett stort tack till Björn och Natalie som tog hand om alla mina djur på ett bra sätt och gjorde det möjligt för mej att åka.


Den här veckan har alla mina goda föresatser från förra veckan försvunnit.

Det har blivit många besök på Mac-Donalds och ikväll sitter jag här och mosar i mej en Polly påse. Och i morgon är det ju även Morsdag och då lär det ju bli fika igen.


När jag var borta så fick även Björn ta emot två marsvin akut pga. allergi, som jag tidigare hade sålt.

Så nu har jag två jätte mysiga överbehårade skinny-bröder här hos mej som är tillsalu, gärna tillsammans till kel.

Pris per marsvin 350:- eller båda för 500:-

Den som köper båda kan även få köpa deras jättefina stora bur med tillbehör till ett bra pris av 300:-

Bra hem viktigare än priset.


Dagens bildserie:

Skinnygrabbar Till salu.

Gabriel, Mormors lilla hjärtegull!

Och Moa på resande fot.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards