Alla inlägg den 24 maj 2009

Av Anki - 24 maj 2009 17:58

Nu är vi då inne på vår sista dietdag.

Idag har vi nästan en uppsluppen och förväntansfull stämning här hemma.

Vår meny idag är mörkt ris, grönsker, sockerfria safter, the och kaffe.

Men kaffet har vi ju redan fuskat med hela veckan.


Den här veckan har jag kokat 15 liter grönsaks soppa.

Till två personer. Som i sin tur har äitít ca 36 portionenr soppa var.

Jag känner mej riktigt pigg. Inte så där däst som man kan bli när man moffar i sej fel saker.


Det ska bli spännade att ställa sej på vågen imorgon bitt och se om det har gett något resultat.


Idag har vi även plockat ihop loppis sakerna och möblerat vårt uterum så att det går att använda för att äta och umgås i.


Vi har bestämt oss för att den nya vita möbeln får stå ute så länge vädret tillåter, och de gamla grupperna får stå inne.


Ang. min matlagningsmaskin som jag annonserade ut igår så la jag även ut den på blocket och den blev såld redan idag!

Så där hade jag flyt.


Imorgon ska jag och Björn  visa våra slutliga viktresultat..


Därför utlyser jag en tävlig så att ni där ute kan få vara med och gissa.

Hur mycket vi har minskat denna vecka. Eller har vi inte minskat alls?

Vår startvikt finns på dag nr 1.

Den som kommer närmast vinner ett litet pris.









Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards