Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Anki - 26 maj 2009 16:55

Idag har jag åter igen trimmat marsvinen som ska med till Valbo den 6/6.

Jag har ju som sagt var gjort grovtrimmningen förra veckan men jag håller efter långa strån som växer ut eftersom.


Nu har jag fyra dräktiga honor i mitt marsvinsrum. Det ska bli kul med lite smått igen. Jag har ju haft otur med ett par kullar på sista tiden.

Det blir self och crested i pe white och cream.

En skinnykull och en lakeland/skinnykull.


Imorgon ska jag och Moa åka till mina stora barn i Stockholm två dagar.

Jag Googlade just på morgondagens väder och det ser inte så lovande ut, tyvärr. Jag som såg mej själv i solens sken i gamla stan med en mjukglass med chokladströssel. Det får nog bli innemys istället.

Vad gör man en regnig Torsdag i centrala Stockholm som är roligt för både en mamma och en två-åring.

Kanske att det finns någon sagostund på Kulturhuset.

Eller något cafe' eller lunchrestaurang  (förutom Mac Donalds) med lekhörna.

Jag skulle även gärna ta emot tips om det finns någon bra djuraffär inom gångavstånd från centralstationen.

Du som vet får gärna komma med förslag.


Men även i regn och rusk så kommer det att bli jätteroligt att få träffa lilla Gabriel igen. Jag hoppas att han snart kommer att börja känna igen sin

Mormor.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards