Alla inlägg den 16 maj 2009

Av Anki - 16 maj 2009 21:37

I dag har SMF mitt haft styrelsemöte här hos mej.

jag har 7 barn och ungdomar plus en pojkvän här ihelgen men alla skötte sej exemplariskt så det funkade fint.

Tyvärr så blev både vår ordförande Sophie och vår kassör Jenny sjuka så vi var 4 tappra som trots allt genomförde mötet.


Jag fick även en hermelin-kaninunge tingad av Kerstin som jag ska leverera i samband med utställningen i Valbo.

Så nu har jag två hanar och en hona kvar i hermelinkullen som fortfarande går att tinga för den som är intresserad.

Bilder på alla ungar finns på min hemsida under Till salu.


Idag fick vi ta bort honan i marsvinskullen som föddes i måndags så nu är Eloise utan ungar igen. Hon var så kravlig så jag ansåg att det var bäst att hjälpa henne över till andra sidan.


Vi har även hunnit skruva ihop utemöbeln som vi köpte förra helgen.

Jag tänkte knäppa en bild så att ni skulle kunna se hur fint det blev men batterierna i kameran var slut så bilden kommer imorgon.


Jag håller även på och förbereder för gårdsloppiset som jag vi ska ha på Kristi himmelsfärdsdag den 21/5.


Nu ska jag titta på Eurovision Contest och hålla en tumme för sandviken tjejen Marlena Ernman.


Lördags kramar /Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards