Alla inlägg den 28 augusti 2008

Av Anki - 28 augusti 2008 21:59

Nu har jag inte haft tid att blogga så flitigt eftersom jag har fullt upp med pluggandet, matning av bebisarna, och diverse förberedelser inför utställningen nästa helg.


Eftersom jag får besök av min allergiska dotter imorgon så har jag även städat i varje vrå för att det inte ska finnas något marsvinshår någonstans,

fullt skägg alltså!


Halloweenas ungar mår prima, men jag kan inte se att dom har velat dia sin reservmamma. Ibland har jag låtit det dröja mellan målen för att dom ska börja söka spenen men jag vill ju inte heller att dom ska bli uttorkade så jag försöket att mata på och hoppa att dom har  "födgeni" (som min mamma brukar säga) och börjar knapra i sej lite hö och pellets själv vid sidan av.


Sätter in en bild som ett minne av Halloweena från hennes stora dag när hon blev 3:BIS junior och BIR.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards