Alla inlägg den 7 augusti 2008

Av Anki - 7 augusti 2008 20:29

Här kommer bilder på Sockervadd och hennes familj.


Det är en riktig kanonkull!


På gruppbilden så ser ni från vänster Mosaique's Babe (stannar)

Mosaique's Bossanowa (Stannar)

Och Mosiaque's Blossom , även hon en jättetrevlig hona men jag har valt att behålla de två första. (kan ju inte spara allt...)


Tyvärr så har hanen fått en lättare ögoninflamation men jag har terracortilsalva hemma så jag har börjat behandla honom.

Det brukar ju gå över fort, tur nog.


Tack för alla sympatier ang. mitt choklad-missbruk.

Känns redan bätter att veta att jag inte är ensam om beteendet.

Men det är väl kanske ändå bättre än rökningen som jag lyckades sluta med för 14 år sedan.


Kram på er alla där ute när ni kämpar på med era laster!-Go on girls...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards