Alla inlägg den 8 augusti 2008

Av Anki - 8 augusti 2008 16:42

Ikväll jobbar jag mitt sista pass som sommarvikarie på mitt ordinarie jobb. Sen är jag ledig en vecka innan jag ska igång med plugget igen.

Under terminen ska jag  gå in och jobba en helg i månaden på Furulundshemmet för att dryga ut kassan lite och för att hålla kontakten med "verkligheten".


Jag hoppas att jag ska hinna med att göra lite extra både i hemmet och hos marsvinen den här veckan. Men schemat känns ändå ganska tajt med ett 10-års kalas på Söndag och en inbokad filmkväll på Onsdag, då vi ska gå och se Mamma Mia.


Men kanske att jag också hinner med någon extra gosestund hos djuren.

Och så tänker jag ta tag i mina promenader igen.


Idag hittade jag en hemsida "Humlans marsvin" där det står en hel del info. om marsvin för den som är nybörjare.

Ett bra länktips till marsvinsköpare och spekulanter:

http://www.humlansmarsvin.se

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards