Alla inlägg den 11 augusti 2008

Av Anki - 11 augusti 2008 20:54

En alldeles vanlig dag i familjen Törnqvists liv.

Jag är riktigt nöjd med mej själv eftersom jag är inne på min andra kak och godisfria dag, trots att vi firade Isaks 10 års dag igår.

Och här har det även bakats även idag eftersom Sonjas pojkvän som mer eller mindre har emigrerat hit från Uddevalla fyller 18 år i morgon.


En promenad både igår och idag har det även blivit med stavarna, glad så länge jag håller ut.


På marsvinsfronten har jag fortsatt med trimmningen några timmar idag.

Med Sockervadds bebisar är det bara bra.

Nästa hona som står på tur att få smått är Lunes Betty-Sue.

Ni får verkligen hjälpa mej att hålla tummarna för henne.

Hon fick ju en kravlig kull som dog hos Sophie, och sedan kastade hon en kull här, så detta får bli det sista försöket om det inte går vägen.

Men jag har försökt att störa henne så lite som möjligt, inga bur eller kompisbyten och massor med näringsrik mat så jag hoppas...


Kullen är beräknad runt nästa helg.


Håller fortfarande på att göra mej bekant med den nya kameran.

Och idag har jag knäppt en hel del bilder.

delar med mej av en på satintjejerna Betty och Ellie´.


Hälsningar Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards