Alla inlägg den 4 augusti 2008

Av Anki - 4 augusti 2008 18:45

Idag är det väl en riktig sitta inne och mysa-dag.

Regnet bara öser över oss här i Gävleborg.


Men eftersom jag är matte och mamma så har jag istället utnyttjat dagen till att arbeta med städning och tvätt både åt mina fyrbenta och mina tvåbenta skyddslingar.

Sockervadd har inte börjat föda ännu, det hade ju passat bra idag när jag är ledig.


Jag har även passat på att tigga lite grönskaer på Ica när jag var där och handlade så grisarna har fått ett riktigt skrovmål med gurka här på eftermiddagen.


Lägger in en bild på mitt tittskåp som vann den hedersvärda titeln:

Bästa marsvinsrelaterde konstverk på SM i Eskilstuna.

Det blev en riktig uppmuntran så om regenet fortsätter så kanske att jag kommer att pyssla lite mer....

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards