Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Anki - 18 mars 2008 21:11

Eftersom jag har den ovanan och samla på mej djur-relaterade bra-ha-saker så har jag nu kommit till den punkten att även vårt förråd börjar bli fullt av prylar.


Jag är en samlare som släpar hem saker från loppisar och även köper en hel del nytt.

Ta tillexempel den där fågelburen som kan vara bra att ha om vi skulle hitta en skadad fågelunge som behöver logi.

Eller volijären som byggdes till den skadade ekkorren för 5 år sen och som kanske, någon gång kan vara bra att ha.


Eller den rosa transportväskan som är så tuff men som jag sen aldrig har använt eftersom den är för opraktisk.


Och mina hästsaker som jag har så svårt för att skilja mej ifrån.

Den där drömmen om en egen hästgård kommer nog aldrig att gå i uppfyllelse..


Så nu har jag gjort upp med mej själv och  startat ett loppis på min hemsida.

Där kommer du att kunna hitta allt från säkerhetsväst till hundmatskålar

Till förmånliga priser så titta gärna in.


Ännu så har jag inte hunnit lägga in så många varor men under påsklovet så ska jag se till att få ut en hel del prylar på bild i mitt loppis.


http://www.123minsida.se/Mosaiques


Igår var jag framme med kameran och fotade min nya sheltie.

Eternitys Black Mac, en fem veckors kanon kille som jag är så glad över.

Tack snälla Liz för att jag fick köpa honom!


RÄTTELSE:

Ojojoj. nu ser jag att jag har råkat skriva fel i Söndags, att min Halloweena blev BIS junior och det blev hon INTE. hon blev BIR junior naturligtvis!

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards