Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Anki - 16 mars 2008 17:31

Idag känner man verkligen att det är dagen efter.

Ja har fixat med djuren och städat på tomten och försökt vila lite.

Tur nog så har jag ju en huslig man som har lagat dillkött till middag så att jag slapp tänka på utfodringen för de tvåbenta familjemedlemmarana.


Jag lyckades inte få med mej någon rosett hem igår men väl en vinnare av finalen i gurkätartävlingen.

Min selfhona Mosaique´s Halloweena fick cert och blev BIR junior, och vår coronett hane Filur (marsvinet som hittades på en gångstig i Gävle) fick ett silverkort. Så det var väl värt resan.


En annan Järbo-bo, Sara, fick hederspris för "gulligaste marsvinet" i pet-klass.


Nu har jag även installerat mina nya marsvin som jag hämtade igår.

Sheltiehanen Eternitys Black Mac och skinnyn Vodka tonic.

Jag är jättenöjd över mina köp och ser fram emot att få visa killarna på kommande utställningar.


Jag har även hunnit med att trimma min saffron lite inför nästa utställning.


Ha det gott där ute  /Anki



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards