Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Anki - 4 mars 2008 17:59

Inatt fick min pet-hona Mosaiques Yrväder somna in.

Om det finns en himmel för marsvin så är hon där.

Med ett hjärta av guld och och en kropp utöver det vanliga så tog hon hela vår familj med storm.


"Plötsligt så hejdar sej tiden och någonting oväntat sker, världen förändrar sej varje dag men blir aldrig densamma mer"


Jag ska aldrig glömma dej flickan /Din matte.




Men, the show must go on...

Så i eftermiddag firar vi Björns födelsedag med tårta, sång och paket.

Tack för de gratulationshälsningar som han har fått här på min blogg!


Idag fick jag även hem min antirynkkräm till allas stora glädje.

Framtiden får utvisa om den har någon effekt eller om jag är ett hopplöst fall, men för säkerhets skull så har jag blivit fotad idag och arbetar hemma imorgon så förhoppningsvis så är jag en ny Anki som kommer till skolan på Onsdag.

Jag kommer även att dela med mej av resultatet till er alla men idag så vill jag hedra Yrväders minne så bilden är tillägnad henne..



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards