Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Anki - 6 mars 2008 20:54

Nu är planeringen för utställningen i Valbo i full gång.

Jag är i full fart med att hitta medhjälpare till Lördagen den 29/3.

 Det blir mycket jobb, men väldigt roligt också att vara med och arrangera vår avdelnings andra utställning.


Här en liten solskenshistoria:

Förra lördagagen då jag informerade om SMF på Djurmagazinet så lämnade jag en jätte söt texelhona för försäljning i butiken.

Det känns aldrig så kul att ämna djur till djuraffär, särskilt inte efter det som hände vår coronethane Filur (se tidigare i min blogg)

men ibland när man har många ungar som inte är tingade så finns det ingen anna råd.

Jag måste ändå ge Djurmagazinet beröm för sin goda information till kunder och sina populära smådjurskurser.


Dagen efter så får jag mail av en jättegullig människa som hade köpt den lilla texelhonan på Djurmagazinet.

Och idag har hon varit här hos mej och köpt hennes kull syster också.

Och kanske att vi får en ny hängiven medlem i föreningen....

Det var jättekul att få veta var den lilla honan tog vägen och att få sammanföra henne med sin syster igen! "Ler"


Visar även en bild idag på den söta sheltiehonan som jag har sparat ur den kullen.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards