Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Anki - 8 mars 2008 20:53

Upptäcker just att jag har renoverat hallen under Internationella kvinnodagen.

Jag har missat årets enda chans att ligga på soffan och bli servad.


Och inte nog med det, nu åker Jonsson och Häggqvist ut ut andra chansen,.

Lite patriot får jag väl vara då och istället hålla en tumme för Nordman, men ändå....

Carola är alltid Carola,

och hon är grym som alltid har stått för sin kristna tro i alla sammanhang. Och nu har mitt telefonkonto rusat i höjden helt i onödan.   Tja vad säger man..

Jag får väl glädja mej över min nymålade hall och över att Birk har fått tillbaka sin hörna. (resultatet ser ni på dagens bild)

En anna sak att glädja mej över fick jag när jag kom ut imorse till masvinen och såg att Peek-a-boos Hanna hade fått tre fina knoddar.

Två honor och två hanar. (Bilder kommer imorgon)



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards