Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Anki - 13 mars 2008 19:44

Nu är det bara två dagar kvar till marsvinsutställningen i Kallhäll

Och ikväll så har jag hjälpt min marsvinsupporter Sara att styla sina marsvin inför utställningen i pet-klass på lördag.

Hon hade varit så duktig själv, så det fanns inte så mycket att göra för mej.

Jag tipsade henne om hur hon skulle göra ren deras talgkörtel, men för övrigt så var dom så fina redan.


Själv har jag tingat en ny skinnyhane som kommer upp från Villa Ängtorps på Lördag, det ska bli hur spännade som helst att få se honom live.

Han har det tjusiga namnet Imargos Vodka Tonic, ett passande namn på ett marsvin åt mej som är nykterist, eller hur?

Jag får väl passa honom för killarna på vårt behandlingshem så att dom inte får några dåliga associationer. Det får väl helt enkelt bli "Vonki tonki" eller nånting ditåt.....


Han är hur kool som helst, delar med mej till er av en bild på honom.




Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards