Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Anki - 7 mars 2008 22:53

Plötsligt, mitt i alla förberedelser för utställningen nästa helg hittar jag mej själv i kassan på Rusta i full färd med att köpa färg för att måla om en av våra hallar.

Just den hall där jag har ett burskåp för de marsvin som jag håller på och förbereder inför nästa utställning! Bra tajming Anki..


Och inte är jag den personen som väntar länge på att se de färdiga resultatet när jag har satt något i sinnet.


Så i kväll har jag varvat mellan tacos, målning och Lets' dance.

Och mitt i röran för att hinna se Byggar-Matte dansa, så halkar jag på täckpappen, och iväg flyger målarfärgsburken som jag har i handen.

Tur nog inte över en marsvinsbur, men ut över golvet i Sonjas rum rinner färgen. Nu är goda råd dyra...


Men tur nog så lyckades jag få bort all färg från golvet och kunde fortsätta med min hall renovering. Har man inte jobb så skaffar man sej i dubbel bemärkelse...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards