Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Anki - 3 mars 2008 20:51

Skönt att man har vänner ibland...


Här är det lite tråkigt eftersom det  inte gick bra för Yrväders ungar.

Den sista dog i Fredags.

Själv är hon också väldigt risig, men tack vare att jag har fått "critical care" av Sophie Eberhorn som jag matar henne med spruta så lever hon fortfarande.

Mitt samvete säger att jag borde låta henne somna in och jag stod och tittade på veterinärens telefon-nummer idag men förmådde inte ringa...

Yrväder är ett av de marsvin som jag är mest fäst vid så hoppet är det sista som viker.


En annan "marsvinskompis" som uppmuntrade mej var Kicki i Storvik som lastade av en hög med kvistar från deras äppelträd, så nu kalasar de som bäst där ute.


Ett nytt tillskott på pet-fronten är att jag har fått möjlighet att köpa den fina honan Luneas Betty Sue som jag har trånat efter (Tack Sophie)

Se bilden.


Nej nu är det nog dags att fixa tårta till Björn som fyller år imorgon och gå ut och ge Yrväder lite omsorg, kanske det sista...

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards