Alla inlägg den 22 augusti 2009

Av Anki - 22 augusti 2009 15:37

Tack Felicia för ditt goda råd.

Men jag behandlade Siri med C-vitamintillskott och hon blev inte bättre. Istället svullnade lederna och hon kunde inte gå och blödde till sist ur nosen och då tyckte jag att det var nog och hon fick trorts allt somna in.


Jag är jätteglad över att min nya skinnyhane Imargos Polaris har börjat ha båda öronen frammåt nu när han har kommit over oron över flytten.

Nu ser han fin ut igen, så han kanske blir en champion trots allt.

Hoppas bara att han inte drar bak dom på domarbordet.

För han ser verkligen rolig ut när han lägger dom platt bakåt.


Jag har även börjat ge marsvinen kligröt varje kväll för att försöka få upp hullet på mina skinnys inför nästa utställning.

Det vore roligt med ett tredje cert på min skinnyhona, Lycka.

Många tycker att det är jättesmaskigt och tömmer skålen men vissa tittar bara förvånat.


Idag har jag även hunnit med att gå på loppis, där jag bla. köpte en gunghäst och ny burkar till köket så då drog jag naturligt vis igång ettt nytt projekt och började göra om i köksskåpen.


Nu har jag en högdräktig skinnhona igen. Den här gången är det Playmate som väntar ungar tillsammans med Rospiggens Pricken.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards