Alla inlägg den 13 augusti 2009

Av Anki - 13 augusti 2009 19:16

Titta vad jag får hem på lördag!

Visst är han läcker Imargos Polaris, äntligen en fin hane från Helena som jag har väntat på att få möjlighet att köpa.

Han ska i framtiden få förgylla tillvaron för mina skinnyhonor.

Polaris är född 13/6-09  och

e: SV-8 Sch Dkch Imargos Valley of the Shadow of death

u: Imargos Vanilla Sky


För övrig så har jag fullt upp med förberedelserna inför dubbelutställningen på Lördag.

Både planering och förberedelser för själva arrangemanget tillsammans med de övrig i styrelsen för MItt, och med att förbereda mina egna djur som ska delta.


En av mina två finaste skinnyhonor Hanna's Nevada, kommer att få smått troligtvis i helgen. Med Victory's Denny, en jätte söt hane med bra behåring och ett fint uttryck. Tyvärr är han liten i storlek men avkommorna kan säkert bli större än sin far. Isåfall kan der bli mycket trevliga ungar efter dessa två föräldrar.



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards