Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Anki - 11 augusti 2009 20:59

Eftersom man hela tiden uppgraderar sitt marsvins "stall" med nya djur som kompleterar de tankar och planer som man har med att förbättra resultatet av sin uppfödning, så måste man även ha cirkulation på de vuxna djuren ibland. (trots att det känns trist)

Jag har därför lagt ut några trotjänare på min tillsalusida plus några nya ungar så gå gärna in och kika på www.mosaiques-marsvin.se


Levererar dagens bid på skinnykullen som föddes förra veckan "Triss i damer" kan man kanske kalla dom.


Jag ser med spänning fram emot Lördagen då jag ska få hem min lilla lemonhane från Sophie Eberhorn (Lueas) och en skinnyhane med jätte spännande linjer från Helena Renström på (Imargos)


Ikväll har jag även bakat äppelkaka till serveringen.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards