Alla inlägg den 28 april 2008

Av Anki - 28 april 2008 12:43

Tack gode Gud för ärliga människor.


Nu ska ni få höra här..

Kameran som jag skyllde på att låg på vandrarhemmet under utställningen den låg inte i min packning när jag kom hem.

Panik! jag kan inte leva utan min kamera.


Men tack vare mitt detektiv-arbete via telefonen så har jag lyckats hitta rätt på den på restaurangen där vi åt på fredagkväll.

En juste kille, Alex ,var så hjälpsam när jag ringde och han hade min kära kamera på sitt kontor. "Pust"

Tur att det finns ärliga människor, så nu hoppas jag på att få hem den med  posten inom några dagar.


Tilläggas bör att både jag och Ulle drack mineralvatten så att inget missförstånd uppstår.

Men ni vet, medelålders tanter på vift i storstan, det kan ju inte bli mindre än kaos....


Skönt att vara hemma igen  /Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards