Alla inlägg den 24 april 2008

Av Anki - 24 april 2008 19:55

Imorgon åker jag ner till Borås tillsammans med Ulle (Jum-jum´s).

Så ikväll är det packning och bad av marsvinen som gäller.

På lördag blir det en heldag på Stämman så ni får gärna hålla en tumme eller två för oss från MITT.

Jag har med mej fyra marsvin som jag ska ställa, två pe. white. Svartling min tre månaders sheltie-junior (se bilden) och så min saffronhane Luneas Yalero.


Jag ska försöka att komma ihåg kameran denna gång så att jag kan dela med mej av lite glimtar från utst.


Himla skönt att man har en så redig karl så att man kan åka bort så här över helgen och känna sej trygg med att allt med barn, djur och hem ska fungera. Tack Björn för att du ställer upp!



Kram till er alla /Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards