Alla inlägg den 20 april 2008

Av Anki - 20 april 2008 21:16

Idag har solen fortsatt att skina över Järbo.


Vi passade på att åka bort och tömma alla mina spån säckar eftersom vi inte får slänga spånet på brännbart på sopsorteringen.

Tur nog så har jag en gullig kompis med stall så jag får tömma mitt spån från marsvins och kaninburarna hos henne.


På förmiddagen var vi i kyrkan där vi hade besök av en afrikansk sång och dans grupp som även hade lagat Afrikansk mat till oss alla.

Jätte gott och trevligt.

Våra ungar trivdes som fisken i vattnet, Isak passade på att visa sina konster i brake-dance och Sonja poosade gärna med sina nya vänner, som det framgår av bilden


I sov rummet har det inte blivit så mycket gjort i helgen förutom att jag har rensat ur våra garderober och tänker kasta ut furuskåpet.

Imorgon så ska vi köpa tak och snickerifärg så det blir väl snart lite rotation på vår sovrums renovering.


/Anki


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards