Alla inlägg den 14 april 2008

Av Anki - 14 april 2008 22:05

Jaha hur mycket läsning blev det nu då...jag som skulle vara duktig.

Först så läste jag en halv sida sedan blev jag nyfiken och började titta på Anna Phil med ett halvt öga och tänkte att jag kan tokläsa i pauserna.

Sen ringde min pratsjuka mamma och efter det så var det dags att fixa kvällsfika åt familjen och klappa om en sjuk tonåring.


Sen är man väl inte på topp heller efter det här tråkiga med den här flickan Engla.

Vi är ju mitt i händelserans centrum och jag tänker att det kunde lika gärna ha varit mitt barn eftersom han har rörts i dessa trakter.




Av Anki - 14 april 2008 18:39

Kul att några nappade på mitt diskusionsforum.

Tack för alla goda råd och att ni ville dela med er av era erfrenheter och kunskaper runt detta.


Och till dej A som tipsade om frontline blev jag lite fundersam om det är pipetter eller spray som är bäst att använda?


Till alla er som tror att jag bara sitter vid datorn eller klappar marsvin så vill jag bara säga fel, fel, fel...


I eftermiddag så har jag först varit på utvecklingsamtal i skolan med en av mina tjejer.


Och i kväll så ska jag göra ett mastodontjobb och läsa igenom min skolas verksamhetsberättelse, årsrapport m.m eftersom jag är utvald som elevrepresentant i en grupp som jobbar med kvalitesäkring på skolan.


Jag borde ha börjat läsa redan igår men hittade på allt möjligt annat som var viktigt tex. att göra och laminera namnskyltar åt mina nya marsvin eller att springa på klädaffärer osv. Så nu bara måste jag...


/Anki


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards