Alla inlägg den 8 april 2008

Av Anki - 8 april 2008 19:51

Idag blev Björn morfar för fjärde gången så Emil och Isak blev morbröder och jag...ja vad blev jag?

Får väl kalla mej "morfars tant" eller nåt´.

Det lät inte så kul...


Hur som helst så blev det en liten Victor på 4 kg.

Stort grattis till dej Malin bra jobbat!


Bland de fyrbenat mammorna så har båda mina dräktiga coronethonor

mjölk i sina juver nu, så där kan det bara röra sej om timmar innan de små krabaterna ser världens ljus.

/Anki

Av Anki - 8 april 2008 18:39

I sändning kl 18-19.00   89,9 mg


Pirr i magen.....

Av Anki - 8 april 2008 13:20

Nu har jag varit på friluftsdag i Högbo.

Det är en jättefin friluftsanläggning dit jag tänker ta min släkt i sommar för att paddla kanot och bada i badtunnor.

Men idag så är det inte riktigt väder för det.


Jag hade med mej en bra matsäck med grova korvbröd och sojakorvar.

Och promenerade 3,7 km i Högbo, så jag håller ut idag också med mitt nya liv ...


I marsvinsrummet så går två högsdräktiga honor iväntans tider.

Båda har börjat öppnas så dom kommer att börja föda vilken dag som helst.

Det är två coronethonor i chocolate/white som båda väntar ungar med Viby´s Haakon.

Det blir hans första kullar så det ska bli riktigt spännande.

Nu är det ju några veckor sedan som det föddes smått här och jag hoppas på att allt ska gå bra.

/Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards