Alla inlägg den 1 april 2008

Av Anki - 1 april 2008 09:23

Tack alla gulliga för alla Gratulationer här på bloggen!


Nu har jag har börja träna mina marsvin på agillity med ett förbluffande resultat!

Varje morgon så kör jag ett varv med vart och en.

Björn har byggt en bana som vi brukar montera upp i köket varje morgon.


Banan börjar med en tunnel, efter den så är det ett treippelhinder.

en bro och en vattengrav och sedan ett sist hinder där en bit persilja väntar till den som har klarat hela banan.


Detta träningpass gör att jag får kliva upp 6.00 för att hinna få undan banan tills kl  7.00 då vi äter frukost för att jag och barnen ska hinna till skolan.


Jag har börja ge mer foder för att grisarna inte ska bli för smala bara av all motion.

Och om jag inte hinner undan i köket så får barnen istället ta med sej ett smörgåspaket till skolan när dom går.


Mitt mål är att kunna visa upp deras färdigheter på nästa marsvinsutställning som vi i MITT ordnar.


Slå den om ni kan.....


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards