Alla inlägg den 31 juli 2009

Av Anki - 31 juli 2009 16:28

Imorgon har vi Klbbmästerskap för SMF Mitt här i vår trädgård.

Så här badas och fixas marsvinen på löpandeband.

Eftersom jag är orolig för att det ska komma någom regnskur så åkte jag och köpte ett stort partytält som i kan ha domarbordet under.


Det passar ju även bra eftersom vi sk ha familjeträff nästa helg.

Så tältet kan stå kvar.


De marsvin som jag ska visa imorgon är:

I ras, saffronhanen Sch Luneas Yalero och skinnyhonan Mosaique´s Lycka-


I petklass ska jag visa Birks avkommor Lemon och Bella och coronethanen GP Mosaique's Filur.


För den som är nyfiken på det här med marsvinsutställningar och har vägarna förbi Järbo imorgon går det bra och stanna till och titta på vad vi

sysslar med. Det blir en marsvinutställning i storlek XS imorgon men vi hoppas på en mysig dag och trevlig gemenskap.

Det blir naturligtvis gurkätartävling och Ulle kommer även att visa lite pälsvård.


Jag återkommer med bilder och resultat imorgon.


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards