Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Anki - 18 juli 2009 22:09

Idag har vi avverkat dag två på djurparken.

Idag blev det safari-parken, Vild camp igen och Bamses teater på Bamses värld. När vi andra var på teater tittade Björn på rovfågel-uppvisning.

Lite avis blev jag, för om jag fått välja fritt så hade nog mitt djurintresse övervunnit bamse-temat. Men en god familjehemsmamma får göra vissa uppoffringar....

Sommarsverige har under dagen fortsatt att visa sej från sin bästa  sida.

Med i kväll har det börjat blåsa upp och komma lite regndroppar.

(Upptäcker just att jag har glömt min vindtäta och vattenavvisande jacka)

Så det känns helt rätt att åka vidare imorgon.

Då åker vi snett över Sverige till Gullbrannagården, som är en kristen camping utanför Halmstad.


Dagens bilder: Emil i bungyjump och djuren från "savannen"


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards