Alla inlägg den 20 juli 2009

Av Anki - 20 juli 2009 15:38

I går kväll kom vi fram till Gullbrannagården, som ligger ca en mil nedanför Halmstad. Resan hit gick bra.

Barnen skötte sej perfekt och Björn körde snabbt och lungt på motorvägen.


Den här campingen har fem stjärnor och håller hittills vad den lovar.

Vår stuga är lite störren än den på kolmården så i natt har vi fått den bästa sömnen sedan vi åkte hemifrån. Det kan även bero på den andliga atmosfären som vilar som ett lugn över platsen.


Idag har jag, Moa, Nathalie och Isak varit på ett barnmöte med verkligt röj.

Björn har varit på föreläsning med temat, Gud, sex och kyrkan. Och Emil cyklar runt och spanar efter tjejer.


Nu ska vi ta en promenad runt området och även gå ner och titta på havet.

Ha det så gott tills jag får tillfälle att skriva nästa gång.

För det ska vi ha..... /Anki


På bilden sitter jag och Moa på farstukvisten till vårt lilla krypin.

(Lite nyvakna och mosiga eftersom vi just har sovit middag)

Inget lyxhotell men mycket mysigt.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards