Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Anki - 22 juli 2009 16:21

Nu misstänker jag att det har ramlat in en hel del anmälningar till KM och dubbelutställningeni Järbo. Jätteroligt verkligen.

Det börjar verkligen suga i marsvinstarmen och här sitter jag 65 mil från mina djur. Men det lär bli en hel del jobb när jag kommer hem så jag ska försöka njuta av ledigheten.


Här varvar regnskurararna och solstunderna varandra.

Barnen har jätteroligt trots detta, men för mej och Björn blir det mycket innesittarmys och på tok för mycket mat och godis.

Det får allt bli en soppvecka igen när vi kommer hem igen.

Jag är sugen på att åka till Båstad och titta imorgon men barnen laddar för "barkbåts-race" så mina intressen får väl stå åt sidan. Men det blir ju också billigare så.


Ikväll ska vi ivarjefall ät på den trevliga restaurangen som finns här på området och gå på konsert och Lyssna på Tommie Sewon, Irma Shultz och co. 


Jag som sällan har tid och ro att läsa någonting har köpt en bok som är den sista boken av Ingela Agardh med titeln "Den största nyheten."

Som är hennes självbiografi men som även handlar om hur hon kom till tro och fick uppleva frälsning.

Den sträckläser jag och får även många glimtar av hennes liv på SVT mm.


Veckans bästa köp är mina sandaler som jag köpte i sandviken på Crispin innan vi åkte.

Det var ett inpulsköp och onödigt dyrt, men jag ångrar dom inte en sekund. Ett par sandaler av märket ara.

Mörkblå lack med en blå pärla både snygga och sjukt sköna att gå i.

Och gått det gjorde vi mycket på parken Kolmården.

Och dom passar både till kjol, jeans och  shorts.

Priset hade varit 650:- men jag betalade 399:- på rean.

Så dessa utnämner jag som är lite shoppoholic till veckans klipp.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards