Alla inlägg den 21 juli 2009

Av Anki - 21 juli 2009 21:06

Livet fortsätter på Gullbrannagården.

Idag blev det barnmöte, sandslottstävling, femkamp och grillning.

Emil, Isak och Nathalie trivs som fiskar i vattnet.


Idag dök en gammal bekant Tommy Se'won upp. Han är son till vår arbetsgivare och barnbarn till självaste Erik Edin. Som har grundat Erik Edinstiftelsen som vi arbetar för. Tillsammans med sina pojkar och deras kusin Ludvig, så nu är lyckan gjord för våra pojkar.

Vi ser även fram emot Tommys konsert här på Skeppet i morgon kväll.

Den som är nyfiken på Tommy Sewon och hans musik kan säkert hitta något klipp på Youtube..


I kväll har Björn gått på "Nattmacka" med föreläsning om "Hur man blir en riktig man" så jag vet inte var det här ska sluta. Först sex och samlevnad och så detta. Jag tyckte att han var bra som han var redan innan. Men jag får nog med mej en helt ny karl hem. Hoppas att han bara inte får några griller i huvudet bara att familjen är viktigare än marsvinsutställningar eller så...


Dagens bild från morgonens barn möte i Skeppet och så på den jättetrevliga burken där barnen får skriva ner och lägga sina böneämnen.


Men nu börjar det komma lite stygn av längtan efter min djur.

Börjar ångra att jag inte åtminstone tog med mej Birk i en transportbur för att ha någon att gosa med och mata med maskrosblad. Men dom har det säkert bättre där hemma.


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards