Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Anki - 24 mars 2009 21:07

Idag har jag fotograferat mina fina nya djur.

Här kommer ett smakprov på min nya "prinsessa" SCH Trollstugan's Iris.

Jag bara ÄLSKAR den här varianten med vältypade pe. white.

Det är stört omöjligt att sluta pussa på dom.

Himla synda bara att dom är så svåra att sälja till kel med sina röda ögon.

Men den inställningen hos folk ska vi väl kunna ändra på....

De flesta är ju även så trevliga och hänger över burkanten när det vankas mat. Dom är ju även perfekta att kombinera med min lilla skinny uppfödning som typförbättrare.


På förmiddagen idag körde jag ett pass med styrke och konditionsträning på parkbadet i Sandviken.

Där jag för övrigt har köpt ett 4-månaders kort, så nu gäller det att ligga i med träningen om jag ska få valuta för pengarna.

Poolen får dock andra roas ej i, jag håller mej i gymmet. 

Jag hatar nämligen att få vatten mellan tårna, och att klä av mej när andra tittar på.

Och vem vill förövrigt visa sina "volanger" runt midjan för allmänheten?

Men nu ska dom väck, många situps får det bli.

Det känns helt annorlunda på stranden på sommaren då kan man sitta lite på sidan i sin bikini och dra en handuk över sej lite diskret om det kommer någon man känner. På badhuset är det ju folk överallt!


Idag har jag föresten beställt en ny bikini från Ellos.

Med tillhörande sol-top och kjol, det blir perfekt så kan man välja hur mycket av skavankerna man vill visa. Ha Ha

Tantvarning eller?


På eftermiddagen har jag städat marsvinsburar.


Imorgon ska jag och Sophie Eberhorn åka och kika på om folketshus här i Järbo kan vara en lämplig utställningslokal.

Ha det gott /Anki


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards