Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Anki - 22 mars 2009 21:34

Igår deltog vi på marsvinsutställning i kallhäll.

Min vuxna barn Magnus och Lina var så gulliga och var barnvakt åt Emil, Isak och Moa.

Så att jag och Björn och Nathalie fick åka själva.

Nathalie var nöjd och glad med att få visa upp sitt eget marsvin Bella.

Hon fick även en ny kompis i Jenny 5 år.

Som i sin tur hade ett eget marsvin att visa som hette Ella.


Mina marsvins resultat på utställningen var inte så lysande men helt ok.


Med mej hem hade jag de jättefina marsvinen från Pia Gustavsson- More'n.

Sch Trollstugans Iris, Sch Trollstugans Alf och cremehanen Malaxis Western Prince. -Tack än en gång Pia för att jag fick köpa dessa fina avelsdjur!


Grattis även till Sara Zacrisson och Maria Uusimäki som blev godkända petdomare igår.







Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards