Alla inlägg den 8 mars 2009

Av Anki - 8 mars 2009 14:49

Så har vi då återigen avverkat en marsvinsutställning i MITT's regi.


Många tackade för en trevlig och välorganiserad utställning och alla verkade glad och nöjda när dom åkte hemåt.

De som gick bäst av mina marsvin var.

Mosaiques Ice-Scream med 88 p och cert.

och Mosaiques Babe med 88 p. och ett ck.


Efter utställningen hade vi årsmöte så det känns som om det blev mycket

avklarat igår.

Nu har jag redan börjat förbereda marsvinen får nästa utställning i Kallhäll den 21/3 .

Björn som var med på utställningen och hjälpte till hela dagen igår har fått en välbehövlig paus från sin stökiga familj i och har en heldag på Antikmässan i Gävle..


Jag är även jätteglad för att jag har fått möjlighet att köpa fyra fina avelsdjur från Trollstugan eftersom hon trappar ner lite.

Bla, två champions Trollstugan's Alf och Amalia.

Det ska bli så roligt att få hem dom i samband med utställningen i Kallhäll.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards