Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Anki - 8 juni 2009 13:45

I Lördags hade vi i MITT utställning i Valbo.

Arangemanget gick bra och jag tror att alla utställare och besökare var nöjda.

Mina djur fick inte några strålande resultat.

Den som gick bäst var min selfhona Mosaiques Bejla som blev 2:bir och fick 88 p i juniorklass.

Nathalies Pethona Bella visade sej vara en riktig hejare på gurkätning och har tydligen gått i pappa Birks fotspår och tog sej till finalen i gurkätartävlingen.

Så vi får finslipa henne lite till nästa utställning.


Vi hade anonserat marsvinsmaskerad med Sverigetema eftersom det var Sveriges nationaldag. Fem tävlingsdeltagare anmälde sej och gav anledning till många glada skratt både hos domaren och hos oss åskådare.

Se dagens bilder.


Stort Grattis till mina klubbkompisar Sophie och Ulle för fina framgångar i finalen på utställningen!


Och tack alla som hjälpte till med alla förberedelser och allt det praktiska på utställningen och efteråt!


/Anki



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards