Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Anki - 15 februari 2009 22:15

Idag har jag hälsat på Sophie och tittat på de två marsvinen som jag har tingat. Jätte fina ungar, med de skojiga namnen Coccostopp och Semla. Och  med Sch Luneas Åssian till far, och söta honan Pannacotta till mor så kan dom ju inte annat än göra succe' på petutställningar och i min saffrondalamatineravel..

Jag ser verkligen fram emot att få hem dom om några veckor.


Den här veckan har jag gjort något helt sjukt som är ganska olikt mej.

Jag har gjort ett riktigt tokigt impulsköp.

Rätt som det var så kom jag på mej själv med att ringa TV-shop och beställa en "Flavor wave". Den nya mirakelmetoden för matlagning. Reklamen utlovade matlagning helt utan fett, disk och annat besvär.


Nu står mirakelmaskinen och tar upp jättemycket plats i köket och vad jag kan förstå så finns det ingenting som jag inte kan laga  lika bra med min kära ugn. 1300 kronor fattigare kan jag bara utbrista -FLOPP


Veckans Flipp:

Mina nya naglar som jag är så nöjd med och som verkligen överträffat alla förväntningar. Jag inser att jag kommer att bli ett beroende att äntligen stolt kunna visa mina händer alltså: - Värt varenda krona.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards