Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Anki - 2 februari 2009 20:47

Nu är vi åter friska och igår kväll roddade Björn här hemma med barnen så att jag fick gå med en kompis på gospelkonsert i konserhuset i Gävle.


Vår familj har tagit emot ett extra barn akut över helgen så vi har varit 8 personer plus Sonjas lillebror Patrik som firade sin 12-års dag här i lördags.


Tittar just på, och kan rekommendera, programmet på TV:4 Familjen annorlunda. Måndagar 20.00 Jag känner verkligen igen mej i deras vardag.

Enda skillnade är att vår familj är lite mera flexibel än deras.


Nästa helg och sedan var fjärde helg har vi blivit erbjudna avlastning för de två minsta. Efter mycket vånda tackade jag ja. Vi vill ju att barnen ska känna sig så "vanlig" som möjligt och inte som en belastning.


Men eftersom jag beslutade mej att jag behöver en helg i månaden att fokusera på mina biologiska barn och mina marsvin så blev det bestämt så.


Tanken är ju även att vi ska orka i 16 år till och vi är ju inga ungdomar längre så jag tror att det här blir bra.


Såg även i almanackan att i Mars får vi vlastning just när vi har utställning i Valbo så det var ju en bra tajming.



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards