Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Anki - 10 februari 2009 20:35

Tack för all feedback för mina nya naglar.


Tanken är att dom ska hålla tills de egna naglarna växer ut under.

Men dom bör underhållas ca en gång per månad.

Därför har jag beställt en återbesökstid om fyra veckor.

Då är det betydligt billigare än den här första behandlingen.


Det går ju även att laga om man skulle skada någon nagel.


Men det här måste vare hennes verkliga gesällprov.

Eftersom jag alltid håller på med nåt med min stora familj och alla djur och stort hus. Men det har kännts bra idag iallafall.

Inte alls som när man har provat lösnaglar och inte kan öppna jeansen själv.

Sen kan man även fila ned längden själv mellan återbesöken om man tycker att dom blir för långa när dom växer ut så att man fastnar i saker och ting.




Av Anki - 10 februari 2009 15:35

Nu har jag fixat mina naglar.

3,25 timmar tog det och kalaset kostade 600:-

Jag får trösta mej med att jag inte röker och dricker så några utgifter kan man väl få ha.


Salongen är helt nyöppnad, och tjejen som fixade naglarna och som även äger salongen, Annie, var verkligen jätte trevlig.

Vi pratade om allt från familjehemsplaceringar till min kristna tro.

Och marsvin förstås.


Så för den som bor i närheten kan verkligen rekommendera ett besök på Elegantza i Sandviken eftersom hon har många öppningserbjudanden den här månaden.


Som tur är så  kan jag både använda datorn, städa marsvinsburar och trimma marsvin, med de nya naglarna.


Då sätter jag in en efterbild.

Men händerna ser ju nästan lika trista ut forfarande, men nog piggar det upp att ha välvårdade naglar.

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7 8
9 10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards