Alla inlägg den 26 september 2008

Av Anki - 26 september 2008 19:13

Nu har jag inte bloggat på några dagar.

Det är inte så att jag inte har något att berätta och inte heller är det händelselöst i familjen Törnqvist, nej tvärtom.

Tiden och kraften har helt enkelt inte räckt till allt jag vill göra.


I dag har jag stylat mina marsvin som jag ska skicka med Sara och Shopie till utställningen i Lillhärad.

Så här har det trimmats och badats och filats tassar på Vanilla Ice, Yaniko och Filur.

Jag är så avis på alla som får åka, men jag får vara hemma och vara plastmormor istället till Björns barnbarn som kommer i helgen.

Och det blir nog också roligt, synd att man inte kan vara på två ställen samtidigt....


Jag väntar även hem tre leveransdjur från utställningen imorgon kväll.

Två skinnyhonor och en dalmatineravlad chokolatehane.

Skinnyhonorna ska jag byta mot min rexhona Buttercups Izazza så ikväll är det dags att säga adjö till en jättetrevlig hona.


Idag ska jag sätta in en bild på min söta hona Eloise.

Finns det något vackrare än en pe. white?

Synd bara att dom är så svåra att sälja till kel, men jag hoppas att fler uppfödare blir intresserade av den här underbara rasen så att man kan ha lite utbytbyte av varandras linjer uppfödare emellan.


Ha en bra helg  /Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards