Alla inlägg den 7 september 2008

Av Anki - 7 september 2008 18:17

Så har vi då avverkat ännu en utställning i MITTs regi.

jag har haft fullt upp men förberedelser hela veckan och känner väl att det är först nu på Söndag em. som jag börjar landa.

Idag har jag hunnit med att städa ur transportburarna.

Anmäla till Lillhärad (sista annmälningsdag imorgon) .

Och fotat mina duktigs grisar plus mitt nytillskott som jag fick med mej hem- En pe. white hona med namnet Eloise.


jag är riktigt nöjde med utställning resultaten.

De som gick bäst var min self hona Mosaiques Vanilla-Ice som blev BIS:/7

(se bild 1) och min Filur (känd från Arbetarbladet) som blev BIS:2 i Pet-finalen.

(Bild 2) Eftersom han även fick sitt tredje silverkort så får han även titulera sej Guld-pet hädanefter.


Min rexhane Ruben fick även ett ck.


Ett stort grattis även till Sara och Jerry som fick sina första två rosetter

och som knep en välförtjänt första plats i petfinalen med

Mosaique's Kompis.


Nu ska jag försöka byta spår ikväll och skriva ett kåseri som ska vara inlämnast på tisdag morgon till Svenskan.


/Kramisar :Anki


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards