Alla inlägg den 26 maj 2008

Av Anki - 26 maj 2008 18:50

Ja nu är jag inne på min sista skolvecka för den här terminen.

Jag ska dessutom följa med Emil till Stockholm på skolresa Tisdag till Onsdag så  nu har jag bara två skoldaga kvar.


Idag gjorde jag klart den sista uppgiften i Naturkunskap så Torsdag, Fredag blir det till att plugga matte sen kan jag med gott samvete slå igen böckerna tills i Augusti.


Det verkar som om jag och Emil kan få riktigt bra väder på vår Stockholmsresa.

Själv åker jag inte i något som inte har kontakt med marken men det blir allt en mjukglass med chokoladströssel på Grönan, så får ungarna snurra runt bäst dom vill.


Idag tog jag en riktigt bra bild på fågel-ungarna som bor i trädet bakom mina kaninburar, jag hoppas bara att inte grannens katt upptäcker boet eftersom dom är så långt ner på stammen.

Dom ser nästan ut som trattkantareller med sina långa halsar och gula stor gap.


Soliga hälsningar fråm mej....

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards