Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Anki - 6 maj 2008 08:49

Igår hade jag min klass på besök hos mina marsvin.

Naturigtvis så blev det mins skinny som gjode största intrycket.

på Ungdomarna.

På kvällen hämtades Bob och Joker av sin nya familj.

Jag hade svårt att skiljas från Bob som har blivit så maffig, men hade ett önskemål om att få köpa tillbabka honom om familjen någon gång mot förmodan inte kan ha kvar marsvinen.


På kvällen fick dom ett kalas med maskrosblad som min man Björn hade plockat när han var ute och åkte motorcykel. Mummmms för grisar.


Ikväll har jag inbjudit mina marsvinsköpare som ska ställa i rasklass att få hjälp med trimmningen inför utställningen, få se om det dyker upp någon, hoppas att det vackra vädret håller i sej så att vi kan sitta ute.


Ha en bra och solig dag /Anki


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards