Alla inlägg den 4 maj 2008

Av Anki - 4 maj 2008 22:23

Sista veckan har jag haft blogg-torka.

Kom totalt av mej när jag blev utan kamera.

Jag har ju haft det lite som en sport att lägga in dagens bild till min text så jag tappade lite inspirationen.


Jag undrar just om den där Alex kommer att skicka min kamera nu när han får hundralappen som jag skickade till porto eller om han tyckte att det var en blåögd kärring och behåller både peng och kamera, det är bara att hålla tummarna att han är lika ärlig som han lät på telefonen.


Idag har jag firat min 45-års dag och jag är så glad för att alla mina ungar både små, stora och bonusbarn var samlade.

Solen sken och jag fick en prenumeration på "tant-tidningen" Laura för oss 40+, en Dior-kräm, parfym m.m

Vi kunde sitta ute och äta tårta, och jag drar mej till minnes min 40-års fest då det blåste snöstorm runt knuten.

4 maj är ett datum då det ibland är full vinter men kan även som i år bjuda på högsommarvärme.

Och eftersom Magnus hade sin kamera med sej så tog jag chansen och trängde ihop hela familjen, under vissa protester, på ett foto som ni ser här ovanför.


Ikväll har jag städat burar för glatta livet eftersom jag ska ha en studiebesök i mitt marsvins-rum imorgon.


/Anki  (medelålders men lyckligt födelsedagsbarn )




Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards