Alla inlägg den 10 november 2008

Av Anki - 10 november 2008 22:20

Ojsan, när jag skulle skriva ner dikten så hittade jag den inte, sen var det dags att lägga alla barnen, men jag ska försöka få fram den tills imorgon för den är så fin. Jag förstår om ni blev fundersamma...

Någon skrev och frågade i mina kommentarer- men Anki var tog dikten vägen?

Jag fick den av min mamma när jag hade fött Lina som idag själv blev Mor.

Imorgon hoppas jag även att kunna visa lite bilder på lilla gossen.


Kram på er! /Anki

Av Anki - 10 november 2008 18:14

Wow! idag kl 10.18 blev jag stolt mormor till lilla Gabriel (som jag tror att han ska få heta) Jag har svår att känna av den nya epoken i mitt liv med 7 egna barn i huset mella 1,5 och 17 år men jag firade dock tilldragelsen på Gävle sjukhus med en kyckligsasallad i en sjukhus korridor medans min lilla 3-åring blev opererad och fick rör i sina öron.


om jag har riktigt tur och kan eleminera alla mina goda vänner så kanske att jag kan få barnvakt imorgon så att jag kan åka ner till Stockholm och få krama om Lina och den lilla killen.


Jag förstår att Lina hade det ganska tufft under förlossninge och säger bara:

-Bra kämpat gumman min! tack för att jag har fått uppleva att bli Mormor.


Och tillägnar även den här dikten som min mamma har skrivit, till min dotter och mitt barnbarn.


TILL EN NY MÄNNISKA:


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards