Alla inlägg den 9 november 2008

Av Anki - 9 november 2008 20:01

Så har då ännu en mastig helg börjat gå mot sitt slut. Förutom våra egna barn och extrabarn så har Sonjas lillebror och hennes pojkvän varit här i helgen.


Imorgon ska jag åka med pojken tre år, för att han behöver operera in rör i öronen.

Om jag har riktigt tur så kanske att jag hinner ner i sjukhusresturangen och ta en fika HELT själv när han är på op.

Det känns så himla lyxigt, tänk att så små vardagliga saker kan bli en sån glädje när man inte har fått göra någonting på egen hand på en och en halv månad.

Jag hoppas naturligtvis också att rören ger det förväntade resultatet och kan bli slutet på  öroninflamationer och början på en positiv språkutveckling.


Jag måste ju även berätta om mina grisar Luneas Yalero och Vanilla Ice som var på utställning i kallhäll förra helgen.

Saffron hanen Yalero fick sitt tredje cert och kan nu titulera sej Svensk Champion. Och min self pe. white hona fick 88p.

Jag hade hoppats att även hon skulle få sitt tredje cert eftersom hon bör sättas i avel nu, men jag får föröka ställa henne igen när hon har haft en kull. Tack snälla Sophie för hjälpen!


Så fort som jag får möjlighet /tid att ta en riktigt fin bild på Yalero så ska ni alla få se snyggingen.


Och så grattis till min egen Pappa, till mina barns pappor och alla andra pappor där ute och hoppas att ni har haft en riktigt trevlig Farsdag.


Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards