Alla inlägg den 29 november 2008

Av Anki - 29 november 2008 21:31

Nu är vi tillbaka hemma från vår Stockholmsresa.

Lilla barnbarnet Gabriel behagade sova hela tiden mormor var hos honom, men vi träffas ju till Jul  igen och då har han ju fått några veckor på sej, och när vi får ha honom ett par dagar så ska vi väl lyckas att få ögonkontakt.


Flickorna har skött sig jätte bra under hela den långa bilfärden.

Det bådar ju gott inför framtiden.

Eftersom jag är flygrädd så brukar ju våra semestrar bli många och långa bilresor i Norden.

Och jag hoppas ju även kunna komma igång med lite marsvinsuställningar igen under vår-vintern.


Igår fick jag min tredje skinny-kull.

Triss i honor, kanske en kompensation för den honan som jag förlorade härom dagen?

Så eftersom det är lördagkväll och och jag tittar på 4:an med ett halvt öga så får jag bara utbrista.

-Tack Gode Gud!


Jag har även skickat iväg en röst ikväll för Marcus Fagervall.

Härligt att höra honom säga: -All kärlek till dej!

För vem vill se en simmare i bar överkropp i finalen när det finns norrländska rockare att rösta på.

Undrar föresten hur mycket pengar jag satsat på den karln, under Idol-06 och Stjärnor på is?

Men nåt' ska man ju lägga sina pengar på......

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards