Alla inlägg den 13 november 2008

Av Anki - 13 november 2008 15:01

I Tidags kunde vi åka ner till Stockholm så att jag fick träffa det lilla "underverket". Nu när jag har fått hålla honom i famnen, och snusa på honom så börjar jag känna mej lite mer som en riktig Mormor.

Han var så fiiiin, men var lite gul så dom skulle få stanna kvar ett extra dygn på förlossningen.

Björn blev även tillfrågad om han kan var Morfar åt den lille eftersom Lina och Magnus pappa är dålig på att hålla kontakten.

Jag tror faktiskt att han blev lite rörd.


Själv har jag någon infektion i kroppen går och drar på lite feber som inte vill ge sej. Det är kanske därför som jag känner mej extra trött ovan på min höga arbetsbelastning.


I eftermiddag så kommer det en jättetrevlig familj för att hämta två coronethonor.


Tack alla gulliga som ställde upp som barnvakt  åt de små, så att jag kunde åka ner och träffa mina stora barn och mitt barnabarn!

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards