Alla inlägg den 10 oktober 2009

Av Anki - 10 oktober 2009 20:43

I torsdags var jag i Stockholm och gjorde en intervju till mitt psykologi B-arbete.

Hann även med en lunch med Lina och mitt barnbarn Gabriel.

Min dåliga nacke tålde tydligen inte att jag bar väska med kollgieblock och en påse med 8 par långkallsonger som jag köpte på HM till barnen. Så jag fick en otrolig huvudvärk i bussen på vägen hem.Värken har hållt i sej ända till lunchtid idag då den började släppa. Kanske tack vare att Björn masserade min nacke och att han och Isak bad för mej, så nu är jag på benen igen.

Det blev en liten höstpromenad med hundarna på eftermiddaegen.

Tog en bild av Benito som har fått ärva marsvinets Birks "vinnar-tröja" med texten BODY GUARD.

Tyckte att han var så tok-söt på bilden.

  

Jag har ju skrivit mycket om mitt favoritmarsvin Birk som jag förlorade den 28/9.

Det vore roligt om du som läsare skulle vilja dela med dej av vilket som är ditt favoritdjur.

Dela gärna med dej i mina kommentarer.


Trevlig Lördagkväll /Anki

Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards