Alla inlägg den 22 juni 2008

Av Anki - 22 juni 2008 19:58

Idag har jag fotat min nya marsvinsunge Midsummer och hans Mamma Sunshine. Hon är en riktigt duktig mamma och hon "poosar" så fint när man fotar henne, hon ser verkligen stolt ut över sin lilla telning!


Och för er som undrar så är mina kråksparkar dom där strecken runt ögonen och munnen som jag fick när jag passerade 40.

Tycker att kråksparkar är ett finare ord för det som egentligen heter rynkor.


Jag har även en riktig djup bekymmersrynka mellan ögon brynen, funderar på att ta botox på det där, men jag vill ju inte se ut som Charlotte Perelli med en klädnypa som har stramat upp hela asiktet så vid närmare eftertanke så får den nog vara kvar...


Skönt att det bara är marsvinen som ska bedömmas för sitt utsee'nde och inte vi mattar och hussar.

Ha Ha Ha



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards