Alla inlägg den 12 februari 2008

Av Anki - 12 februari 2008 20:13

Idag har jag varit i skolan och sedan har vi varit på husvisning, skulle gärna vilja komma ut på landet men varje gång vi kommer in i ett hus så inser vi att vårt är bättre..

Ska på visning imorgon igen få se om det verkar OK.


Det är ju framför allt viktigt att det finns många sovrum och en bod eller uthus där det är praktiskt och bra att ha våra djur.


Här om dagen fick jag tillbaka två rexhanar (pga. allerg)i som jag sålde när dom var ungar till ett kel-hem.


Dom hade växt och blivit två riktiga snyggingar så nu har jag svårt att bestämma mig om jag ska omplacera dom eller spara och ställa.

Jag tror att jag sätter ut bilder här på bloggen och skapar en omröstning så får jag höra vad ni läsare tycker.


Dagens bild föreställer Mosaique´s Ra-balder.


Nu är det strax dags att fixa lite kvällsfika här till min stora familj som för tillfället innefattar 6 personer...



Presentation

Omröstning

Vem är du som besöker min blogg?
 Registrerad marsvins uppfödare i SMF
 Annan marsvinsuppfödare
 Allmänt marsvinsintresserad
 Familj
 Bekant
 Övrigt

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards